piątek , Grudzień 15 2017
Home / Customowe Wieści / Na drogi wyjeżdża Harley-Davidson jakiego jeszcze nie widzieliście

Na drogi wyjeżdża Harley-Davidson jakiego jeszcze nie widzieliście

Zmiany poszły w tym kierunku, aby motocykl uczynić bardziej agresywnym, zdolnym do dynamicznej jazdy w mieście i na krętych drogach. W silniku znanym już z modelu Street 750 przekonstruowano głowice, zastosowano ostrzejsze wałki rozrządu oraz filtr powietrza i układ wydechowy o zwiększonym przepływie. Dzięki temu silnik osiąga wyższe obroty. Obecnie może się wkręcać do 9000 obr./min. Moc maksymalna wzrosła o 18%, a moment obrotowy o 8%. Maksymalny moment obrotowy silnik osiąga przy 4000 obr./min, ma więc mocny średni zakres obrotów, co przekłada się na dobrą dynamikę. Dużo zmieniono również w podwoziu. Maszyna toczy się na siedemnastocalowych kołach. Przednia opona ma szerokość 120 mm, tylna 160 mm. Przednie koło prowadzi widelec USD o średnicy goleni 43 mm, a z dłuższym niż w Streecie wahaczem współpracują nowe amortyzatory o dłuższym skoku. Pozycja za sterami jest bardziej agresywna dzięki kierownicy drag bar i umieszczonym centralnie podnóżkom. Trzy tarcze hamulcowe z pewnością dobrze poradzą sobie z wytracaniem prędkości. Znacznie zwiększyła się możliwość pochylania motocykla w zakrętach. Już Street był „cwanym” motocyklem miejskim, ale Street Rod podnosi poprzeczkę znacznie wyżej. To mały, zwinny i dynamiczny motocykl. Jazda nim z pewnością dostarczy mnóstwo frajdy. O tym, jak jeździ nowy Harley dowiecie się z łamów Customa tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.

Sprawdź także

Niepodobne bliźniaki

Karkonosze, by wziąć udział w imprezie „Wiosna z Ducati” i do woli, a do tego …

Dodaj komentarz